آذربایجان شرقی

مطالعات طرح جامع ترافیکی مراغه مورد اهتمام جدی شورای شهر وشهرداری باشد

[ad_1]

سیدعلی موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهر مراغه افزود: با توجه به قرار گرفتن اجرای این مطالعات در بودجه سال جاری، تسریع در روند اجرای آن ضروری بوده و می تواند زمینه ساز شناسایی معضلات و روان سازی ترافیک درون شهری شود.

وی ادامه داد: اجرای مناسب طرح ها و توسعه زیرساخت های ترافیک شهری از جمله اهداف طرح جامع ترافیک شهری مراغه بوده و از این رو حرکتی برای اجرا و تکمیل طرح هایی چون مسیر گشایی و احداث خیابان های جدید شهری می باشد.

وی با اشاره به روند احداث بلوار ۴۵ متری شهید سردرا سلیمانی و ۳۵ متری الغدیر گفت: توقف آسفالت ریزی و عدم نصب روشنایی این خیابان های در حال احداث در وضعیت فعلی قابل قبول نبوده و باید تسریع شود.

وی افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و نیز هشدار دهنده در کنار آسفالت ریزی و تکمیل بلوار ۴۵ متری یکی از مهمترین دغدغه های شهری و مطالبات مردمی بوده و در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود.

وی اضافه کرد: اجرا و بهره برداری از خیابان ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی علاوه بر رفع مشکل ترافیکی بخش مهمی از شهر مراغه، زمینه ساز تحول اجتماعی و فرهنگی و نیز توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت های شهری خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکل سد معبر در برخی خیابان های شهری مراغه ادامه داد: متاسفانه سدمعبر موجود در خیابانی چون آیت الله کاشانی مناسب نبوده و ساماندهی آن باید در دستور کار مشترک شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور قرار گیرد.

سرپرست شهرداری مراغه نیز گفت: هم اکنون باند اول بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی آسفالت ریزی شده و باند دوم آن نیز به زودی آسفالت ریزی می شود.

تورج درگاهی افزود: همچنین گاردیل های مورد نیاز برای نصب در ۳۵ متری الغدیر نیز تامین شده و سیستم روشنایی آنها نیز با رفع مشکلات موجود به زودی راه اندازی می شود.

رئیس پلس راهور مراغه نیز گفت: با توجه به ۲۰ تابلوی چراغ راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، در زمان قطعی برق با خاموشی این چراغ ها مواجه شده و بار سنگین ترافیکی در سطح شهر ایجاد می شود که باید تمهیدات لازم از سوی شهرداری برای رفع آن اندیشیده شود.

سرهنگ عزتی افزود: همچنین وضعیت آسفالت کمربندی جنوبی مناسب نبوده و شاهد اختلاف سطح های بسیاری در این مسیر وجود داشته که مشکلات ترافیکی را ایجاد می کند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن