تهران

معاون استاندار تهران: در بخش آرد و نان با فقر کارشناسی مواجه هستیم

[ad_1]

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در مورد قیمت بخشی از زنجیره کالایی بدون توجه به سایر اجزای زنجیره خطای جدی کارشناسی و مدیریتی است، گفت: متاسفانه همواره شاهدیم در زنجیره ها تصمیم گیری یکجا صورت نمی گیرد بلکه جزیی را بازنگری کرده و بعد از بهم ریختن بازار مجبور به تصمیم گیری در خصوص سایر بخش ها می شوند.

وی اظهار داشت: نمونه بارز آن زنجیره شیر و لبنیات و همچنین زنجیره گندم آرد و نان است که متاسفانه هر بار که قیمت جدیدی برای گندم اعلام می شود یک قیمت جدید به قیمتهای موجود آرد و به تبع آن نان اضافه می شود که مردم را حسابی گیج کرده است.

معاون اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه امروز شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرده بدون‌ تغییر قیمت نان قیمت هر کیلو گندم با ۵۰ درصد افزایش به هفت هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است، افزود: صرف نظر از یارانه سنگین و آثار تورمی آن مگر می شود نسبت به سایر اجزای زنجیره آرد و نان بی تفاوت بود.

به گفته وی، اکنون دولت آرد را با چند قیمت ۶۶۵ تومان، ۹۰۰ تومان، ۲۷۰۰ تومان و ۵۵۰۰ تومان در اختیار نانوایان قرار می دهد که ضمن هدر رفت شدید آرد از شبکه سیستم، قیمت ها را در کشور بهم‌ریخته و انتظار می رود مدیران در تصمیم گیری جانب کارشناسی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، معاون اقتصادی استانداری تهران با حضور در برخی مراکز تولیدی در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن