اصفهان

معاون وزیر بهداشت سرزده از بیمارستان بهشتی کاشان بازدید کرد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، جان‌بابایی و ساداتی‌نژاد در این بازدید علاوه بر عیادت شماری از بیماران مبتلا کرونا، نحوه رسیدگی و درمان این بیماران را بررسی کردند و معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تسریع در روند مراقبت و درمان بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان دستوراتی صادر کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس کمیسیون آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر علاوه بر ارایه برنامه‌های حوزه وزارت جهاد کشاورزی، همچنان مسایل حوزه انتخابیه متبوع خود را نیز پیگیری می‌کند.

ساداتی‌نژاد در سال جاری، چندین مرحله از وضعیت درمان بیماران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بازدید کرده است.

رییس جمهوری چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد که در این بین، سیدجواد ساداتی‌نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد.

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل با تدوام تشدید بحران کرونا در این شهرستان‌ها قرمز و با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهید بهشتی و سیدالشهدا(ع) اضطراری شده است.

مریم امیدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان روز سه‌شنبه با بیان اینکه کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در این منطقه را گرفت، افزود: هفت مرد ۵۲، ۵۴، ۶۲، ۶۴ (۲ نفر)، ۶۸ و ۸۶ ساله چهار زن ۵۳، ۵۸، ۸۳ و ۹۱ ساله در مرکزهای درمانی کاشان و آران و بیدگل جان باختند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

ویروس کرونا (COVID-۱۹) اواسط دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» کشور چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌ برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد؛ این ویروس در نهایت به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توصیه‌ شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن