خوزستان

معلولان جسمی حرکتی دشت آزادگان در خانه واکسینه می‌شوند

[ad_1]

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی دوشنبه در نشست قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا در محل فرمانداری با تاکید بر پوشش هر چه بیشتر واکسیناسیون در شهرستان دشت آزادگان افزود:تلاش برای واکسینه کردن سریع جامعه هدف بهترین راه‌حل برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از اپیدمی کرونا است.
فرماندار شهرستان دشت آزادگان از اداره های خدمات رسان از جمله شهرداری‌ها ،کمیته امداد و بهزیستی خواست با برنامه ریزی و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان تمامی پرسنل خود را واکسینه کنند چرا که این افراد ارتباط گسترده ای با مردم دارند.

وی با تاکید بر پرهیز از حضور در مکان های پرتردد و محل های شلوغ و مجالس گفت: مردم و دستگاه های اجرایی باید پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

فرماندار دشت آزادگان افزود: اطلاع رسانی علمی و صحیح ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای فرهنگ سازی در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است ضمن اینکه از علما و معتمدان محلی انتظار می رود ، ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در این شرایط سخت کرونایی به مردم یادآوری کنند.

وی با بیان اینکه مردم همچنان باید از برگزاری تجمع خودداری کنند افزود: برای مبتلا نشدن به کرونا بهترین و امن‌ترین مکان ، خانه است.

فرماندار دشت آزادگان همچنین به افرادی که تاکنون برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند توصیه کرد هر چه سریعتر برای واکسیناسیون به مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت منطقه مراجعه کنند.

خوزستان در پیک پنجم کرونا قرار گرفته است و در حال حاضر ۲۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن