آذربایجان شرقی

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به هشترود در تعطیلات عید قربان

[ad_1]

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان هشترود گفت: در تعطیلات هفته آینده که از روز سه شنبه، بیست و نهم تیر و به مناسبت عید قربان و تعطیلات آخر هفته خواهد بود، ورود هر نوع خودرو با پلاک غیربومی به هشترود ممنوع خواهد بود.

 وی افزود: این ممنوعیت تردد تا روز شنبه، دوم مرداد ادامه خواهد داشت و خودروهای متخلف جریمه خواهند شد.

 امینیان تاکید کرد: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح شهرستان به زیر ۵۰ درصد رسیده که زنگ خطری برای روزهای آینده و بدتر شدن اوضاع خواهد بود.

وی تشریح کرد: در صورت ادامه چنین وضعیتی حتما وضعیت رنگ بندی شهرستان به نارنجی و قرمز خواهد رفت که در این صورت دوباره تعطیلی اصناف و برخی از اماکن عمومی را مجبور خواهیم بود.

وی تعداد مبتلایان جدید کرونا در یک هفته گذشته شهرستان هشترود را  ۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد چهار نفر مرد و پنج نفر زن می باشند.

فرماندار هشترود، تعداد کل مبتلایان کرونا در شهرستان را ۲ هزار و ۸۳۵  نفر قطعی اعلام کرد و گفت:  تعداد فوتی های یک هفته گذشته هم یک مرد ۲۴ ساله بود. 

وی تعداد کل فوتی های کرونا در شهرستان هشترود را تا به امروز ۷۴ نفر و تعداد بستری های فعلی را  هشت نفر ذکر کرد که به گفته وی همگی در بخش عادی هستند.

فرماندار هشترود، رنگ کرونایی شهرستان را زرد اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۵۳۵ نفر از مبتلایان شهری و یک هزار و ۳۰۰ نفر روستایی هستند که از این تعداد یک هزار و ۳۷۹ نفر مرد و مابقی زن هستند. 

وی گفت: تاکنون ۱۰۲ نفر از اطرافیان بیماران مثبت کرونایی نیز رهگیری شده اند.

وی در مورد وضعیت واکسیناسیون نیز گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن به مرکز بهداشت هشترود، تحویل داده شده که از این میزان ۶ هزار و ۱۱ دُز تزریق شده است .
 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن