فارس

نام خدمتگزاران در تاریخ ایران ماندگار است

[ad_1]

این آیین با حضور آیت الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و  امام جمعه شیراز و عنایت الله رحیمی استاندار فارس در شبستان امام (ره) حرم حضرت شاهچراغ (ع) که یادگاری ارزشمند از مدیریت جهادی مرحوم تابش است، برگزار شد.

در این آیین که روز چهارشنبه با مداحی مداحان اهلبیت و دوستداران خاندان عصمت وطهارت و سخنرانی  حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق رئیس حوزه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد، مدیر کل و معاونین بنیاد مسکن استان فارس ، مدیران بنیاد مسکن در شهرستان ها ، جمعی از کارکنان و کارشناسان بنیاد و خانواده شهدا و جمعی از ارادتمندان مرحوم علیرضا تابش حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق در این آیین ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری در بزرگداشت مرحوم تابش، سخنانی بیان کرد.

همچنین پیام استاندار فارس و امام جمعه شیراز در این آیین قرائت شد.

در بخشی از پیام استاندار فارس آمده است: خبر درگذشت مهندس علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، باعث تاسف و تاثر گردید.زنده یاد تابش در جایگاه ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و معاون سیاسی وزارت کشور و استانداری چند استان، منشاء خدمات ارزشمندی به مردم و نظام جمهوری اسلامی گردید و نام و یاد خود را در دل و ذهن ها ماندگار کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز در حاشیه این آیین با گرامیداشت یاد مرحوم تابش گوشه ای از خدمات آن مرحوم را بیان کرد و اظهار داشت : مرحوم تابش گوهری تابناک در عرصه عمران و آبادانی روستاها بود که بنیاد مسکن از دست داد.

عطاء‌الله زمانی با یاد آوری خدمات مرحوم تابش اظهار داشت : مرحوم مهندس علیرضا تابش  سالها در مسوولیت معاون سیاسی وزارت کشور منشاء خدمات بوده است ، در سال‌های پر تنش که تیغ  زهرآگین منافقین کوردل سرزمین مردان راستین و زنان قهرمان کردستان را نشانه رفته بودند به عنوان  استاندار کردستان به مردم این دیار خدمت کرد ،  در سال‌های سازندگی به عنوان استاندار گیلان و سپس به عنوان استاندار خوزستان به مردم و میهن اسلامی خدمت کرد و در سال‌های گذشته در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  منشاء خدمات شایسته برای بی سرپناهان و محرومان جامعه به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار بود.

علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز شنبه دوم مردادماه جاری به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. وی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل شده است.

به همین مناسبت مسئولان ارشد کشور، جمعی از وزیران، مقامات و شخصیت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور، در گذشت علیرضا تابش را در پیام‌هایی جداگانه تسلیت گفتند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن