فارس

نقش رسانه‌ها در گره‌گشایی از مشکلات مردم انکارناپذیر است

[ad_1]

به گزارش ایرنا یدالله صادقی عصر یکشنبه در نشست انس و مودت فرهیختگان رسانه ای و آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ممسنی ضمن تبریک ۱۷مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی افزود: در مساله کرونا، خبرنگاران برای آگاهی بخشی به مردم، سنگ تمام گذاشتند و لازم است مراتب تقدیر و تشکر خود را از این عزیزان اعلام کنیم.

در این نشست، ۱۱ نفر از خبرنگاران شهرستان ممسنی  به نمایندگی از فعالان رسانه به بیان مشکلات و دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند که مواردی از جمله تشکیل خانه مطبوعات، آموزش خبرنگاری، ارتباط رسانه ها با مسئولین، نقد و مطالبه گری، مورد بحث قرار گرفت و در زمینه مسائل و مشکلات مبتلابه شهرستان، تبادل نظر و هم اندیشی شد.

فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در این مراسم  ، روز خبرنگار را به تمام تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی شهرستان تبریک گفت و ضمن اشاره به ایثارگری خبرنگاران در روزهای ماندگار دوران دفاع مقدس؛ یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی و آنان را چراغ هدایت و صراط مستقیم برای مسیر فعالیت رسانه‌ای عنوان کرد.
سرهنگ حیاتی اضافه کرد: خبرنگاران دلسوزانه و با نیت خالص در مسیر نظام، به انجام فعالیت خبری و اطلاع رسانی مشغول هستند که موجب امید و نشاط در جامعه و دلگرمی مردم به نظام است.

این مراسم به دلیل شرایط کرونایی، در فضای باز و با رعایت دستورالعمل ها و ملاحظات بهداشتی برگزار شد.

آیین تجلیل از خبرنگاران و گرامیداشت شهدای عرصه رسانه،به همت کانون بسیج رسانه شهرستان و با مشارکت ۳۰ نفر از مدیران رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان، سردبیران رسانه ها، عکاسان خبری، خبرنگاران، پیشکسوتان عرصه رسانه، روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی ممسنی، برگزار شد.

در پایان از ۳۰ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان ممسنی با اهدای لوح سپاس و تمثال مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، تجلیل شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن