تهران

نماینده مجلس: شهر جلیل‌آباد پیشوا به انتقال آب سد ماملو نیاز دارد

[ad_1]

حسین نوش‌آبادی روز جمعه در جلسه بررسی مشکلات شهر جلیل‌آباد از توابع شهرستان پیشوا گفت: شهر جدید جلیل‌آباد به توسعه فیزیکی نیاز دارد که با تصویب طرح هادی و رایزنی و تعامل با کشاورزان بخشی از اراضی شمال و غرب به بافت شهر الحاق می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود امکانات درمانی در شهرستان پیشوا گفت: احداث درمانگاه شبانه‌روزی به‌عنوان برنامه کوتاه مدت باید در دستور کار قرار گیرد و لازم است تا با اختصاص زمین از سوی مدیریت شهری و جذب سرمایه‌گذار، مراحل احداث زیر نظر دانشگاه شهید بهشتی انجام شود.

وی گفت: بهره‌مندی از آب شرب با کیفیت حق مردم شهر جلیل‌آباد است و با توجه به نزدیکی خط انتقال آب سد ماملو، در کنار مدیریت شهری پیگیر تحقق این مطالبه هستم.

نوش آبادی افزود: ورودی شهر جلیل‌آباد به دلیل حادثه خیز بودن به اصلاح هندسی نیاز دارد و باید با تخصیص اعتبار از محل منابع ملی است، این مشکل برطرف شود.

وی اظهار داشت: پرداختن به اندوخته‌های شخصی برای ایده‌پردازی و تصمیم‌سازی کافی نیست و باید از مشورت، نظر و تجربه افراد معتمد، متخصص و آگاه هر منطقه برای پیشبرد امور بهره گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت بهره‌گیری از دیدگاه‌های نخبگان و به عبارت دیگر خرد جمعی، راهبرد برون رفت از مشکلات دشت ورامین است.

وی ادامه داد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب و آغاز گام دوم انقلاب، لازم است تا با پرهیز از نگاه طایفه‌ای، جناحی و سیاسی، تنها به فکر پیشرفت منطقه و تأمین آرامش مردم باشیم.

منطقه جلیل آباد سال ۹۸ با مصوبه هیأت وزیران به شهر ارتقا یافت.

پیشوا با ۲ بخش مرکزی و جلیل آباد و ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن