کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان: مدیران فرهنگ جهادی را اصل قرار دهند

[ad_1]

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار داشت: حرکت جهادی حرکتی است که باجدیت، شبانه‌روزی، پرتلاش و پرانگیزه باشد.

 وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) یادآور شد: در دوران خدمت از سستی، تنبلی، ناتوانی، بهانه آوری، زیان، دل مردگی و ملال دور باشیم.

 رییس کل دادگستری کردستان هم در این آیین گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح، یکی از سازمان‌های موفق استان کردستان بوده و رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی افزود:‌ همسو با سیاست‌های تحولی قوه قضاییه یکی از مولفه‌های تامین امنیت شناخت قانون و عمل به آن است که سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش مهمی در قانونمند کردن نیروها دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان: مدیران فرهنگ جهادی را اصل قرار دهند

وی با اشاره به اهمیت سرکشی و حضور مستمر در یگان‌ها حتی در مرزها اضافه کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح سازمانی محسوب می‌شود که موظف است بویژه با سیاست پیشگیری لغزش‌ها را ترمیم کند.

رییس کل دادگستری کردستان تاکید کرد: نیروهای مسلح حافظ آحاد ملت هستند و در زمان صلح هم در همه حوزه‌ها و مشکلات انقلابی وار و جهادی وار عمل کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این آیین گفت:  مراکز و سازمان نیروهای مسلح به دانشگاه تربیت، تعلیم، عطوفت و مهربانی تبدیل شده که زحمات آنان جای تقدیر دارد. ماموستا فایق رستمی افزود: نیروهای مسلح در طول هشت سال جنگ تحمیلی از کرامت، ناموس، شرف و آبروی مردم و کشور دفاع و با وحدت، قدرت ایمان، شجاعت و اتحاد در برابر ۳۷ کشور دنیا ایستادگی کردند.

 وی یادآور شد: نیروهای مسلح هنگام پیروزی فخرفروشی نمی‌کردند و دنبال برقراری ارتباط با خداوند شریف بودند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: با اینکه دشمن به دنبال گرفتن این امنیت از ما است اما نیروهای مسلح در طول این ۴۰ سال امنیت و آسایش را برای مردم برقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه باید وحدت و انسجام مردم و مسوولین حفظ شود، اظهار داشت: خدمات زیادی به مردم کردستان شده اما در مقابل این مردم شریف این خدمات کم است.

نماینده ولی فقیه در کردستان: مدیران فرهنگ جهادی را اصل قرار دهند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم گفت: نقش نیروهای مسلح در تولید قدرت و امنیت در ابتدای دیگر نقش‌ها قرار دارد و اساسی محسوب می‌شود.

سردار سیدصادق حسینی افزود: نیروهای مسلح کشور دژ مستحکم امنیت در مقابل همه دشمنان و زینت حاکمیت و کشور محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: این نیروها در راستای اجرای امنیت پایدار و برای امنیت، آسایش و رفاه جامعه شبانه روز زحمت می‌کشند و از خودگذشتگی می‌کنند.

سردار حسینی ادامه داد: نیروهای مسلح به دلیل ماموریت‌های متنوع و مختلف، رسالت خطیری برعهده دارند که باید برای در امان ماندن از این تهدیدات، دوره‌های آموزشی برگزار شود.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس تاکید کرد: از مجموعه‌ای پاک، سالم، آماده به کار و خدوم در نیروهای مسلح استان کردستان برخوردار هستیم‌.

در این مراسم از زحمات و خدمات مجتبی شیرودبزرگی  تقدیر و سیدعلی سیدحقی در سمت رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان معرفی شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن