اصفهان

نویدکیا: همه بازی های ما در لیگ برتر سخت خواهد بود

[ad_1]

 به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا شامگاه جمعه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری افزود: هر بازی هر چه رو به آخر می رویم حساسیت خودش را دارد و باید با تمرکز بالا بازی کنیم.

وی اظهار داشت: تیم ما ۲ هفته پیش در بازی با ماشین سازی که همه فکر می کردند بازی راحتی است یکی از سخت ترین بازی های فصل خود را برگزار کرد و بازی هفته پیش مقابل پیکان نیز فوق العاده سنگین بازی بود.

وی تصریح کرد: همه فکر می کنند چون مقابل صنعت نفت آبادان در خانه بازی داریم راحت است در صورتی همه بازی هایمان سخت خواهد بود و باید با تمرکز بالا بازی کنیم.

نویدکیا با بیان اینکه صنعت نفت آبادان فوق العاده تیم خوبی است افزود: با تمام احترام به سایر تیم های استان خوزستان. تنها تیمی است که فوتبالی خوزستانی به نمایش می گذارد.

وی افزود: صنعت نفت فرهنگ فوتبال خورستان را حفظ کرده و ادامه می دهند.

نویدکیا گفت: بازی تکنیکی، توپ در جریان بازی بودن و حفظ توپ شاخصه های این فوتبال زیبا است که جای تحسین دارد و امیدوارم این روند را ادامه دهند و موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای بازی فردا محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان برای دیدار فردا سرحال هستند که یک بازی خوب انجام دهند.

وی با بیان اینکه با سایر تیم ها کاری نداریم و بازی به تیم را جلو می بریم افزود: رقابت در بالای جدول بین سه تیم است و به حواشی کار ندارم و کار فنی خودم را پیش می بریم.

وی تصریح کرد: از نتایج و عملکرد بازیکنانم راضی هستم و کارمان را به نحو مطلوب انجام می دهیم.

به گزارش ایرنا، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل ترافیک به نشست خبری نرسید.

دیدار تیم های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان شامگاه شنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن