فارس

همه فرهنگیان جهرم تا ۱۷ شهریور در برابر کرونا واکسینه می‌شوند

[ad_1]

مهدی نیک‌فر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نزدیک به سه هزار و ۲۰۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته دز اول واکسن خود را دریافت کردند.

وی درباره محل تزریق واکسن فرهنگیان بیان کرد: تمام مراکز واکسیناسیون، دز دوم این واکسن را تزریق می‌کنند، اما برای تسریع در تزریق واکسن فرهنگیان، سالن ورزشی مجتمع آموزشی آیت‌الله شب‌زنده‌دار(ره) را ویژه فرهنگیان قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: فرهنگیان برای تزریق دز دوم واکسن باید کارت واکسن و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشند و مطابق با تاریخ درج شده برای تزریق دز دوم واکسن کرونا بر روی کارت واکسیناسیون به مراکز مراجعه کنند.

رئیس آموزش و پرورش جهرم  درباره نحوه آزمون دانش‌آموزان نیز گفت:شیوه برگزاری امتحانات  شهریورماه همانند خرداد ماه خواهد شد، امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان حضوری است.

نیکفر افزود: بر اساس شیوه‌نامه و دستور ابلاغی به مدارس، امتحانات شهریورماه مدارس از ۸ شهریورماه آغاز می‌شود که بر این اساس امتحانات پایه‌های نهم، دوازدهم، تغییر رشته، تعیین سطح، جهشی، بزرگسالان، ایثارگران و دروس مهارتی مدارس فنی و کاردانش با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری و امتحانات باقی دروس و پایه‌ها  به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی ابراز کرد: طراحی سؤال امتحانات پایه دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری و پایه نهم به صورت هماهنگ منطقه‌ای و بقیه‌ پایه‌ها، سؤالات به صورت مدرسه‌ای خواهد بود

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن