کردستان

واریز پاداش بازنشستگان کردستانی آغاز شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، بهرام نصراللهی‌زاده روز چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی کردستان اظهار داشت: ۲۹۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال مجموع مبلغ پاداش پایان خدمت این تعداد بازنشسته است و از دیروز واریز آن به حساب دستگاههای اجرایی آغاز شده که زودتر از موعد مقرر بوده است، چراکه همه ساله در نیمه دوم سال انجام می گرفت.

وی درباره اعتبارات هزینه ای دستگاههای اجرایی استان در سال جاری گفت: ۲۲ دستگاه دولتی اعتبارات هزینه ای و جاری استانی دارند که در شورای توسعه و برنامه ریزی تکلیف این اعتبار برای دستگاههای اجرایی تعیین شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: سال گذشته از نظر اعتبارات هزینه ای و جاری برای دستگاههای اجرایی سال سختی بود که اعتباری در این زمینه (هزینه های جاری) در نظر گرفته نشده بود و تنها حقوق کارکنان تامین ولی با این حال ۸۳۰ میلیارد ریال برای این منظور تا پایان سال به ادارات تابع قانون بودجه پرداخت شد.

نصراللهی زاده مجموع اعتبارات هزینه ای و جاری امسال دستگاههای اجرایی استان را ۶ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: براساس متوسط سه ماهه نخست سال جاری ماهانه ۳۹۰ میلیارد ریال به کارکنان دولت پرداخت شده است که این میزان تا پایان سال در مجموع چهار هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال می شود.

وی به استخدام جدید ۷۶ نفر در دستگاههای اجرایی استان در سال جاری اشاره و اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ نفر در استانداری، ۳۲ نفر در جهاد کشاورزی، پنج نفر در سازمان صنعت، معدن و تجارت، ۱۹ نفر در سازمان انتقال خون، هفت نفر در اداره کل نوسازی مدارس، ۲ نفر در امور اقتصادی و دارایی . یک نفر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که تمام حقوق آنها تا پایان سال برآورد و در اعتبارات لحاظ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اظهار داشت: سال گذشته ۵۵۵ نفر در استان در قالب تمامی نهادها و دستگاههای اجرایی استخدام شدند که ۵۴ نفر آنها استخدامی اداری ( دستگاه استانی) بودند.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن