فارس

واکسیناسیون هتلداران و هتل‌آپارتمان داران فارس آغاز شد

[ad_1]

هادی شه‌دوست شیرازی افزود:صنعت گردشگری یک صنعت آسیب‌پذیر در حوادث است که در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا نیز خسارت‌های فراوانی ‌دیده است و امیدواریم با واکسیناسیون تمام فعالان این حوزه، زمینه رونق مجدد گردشگری فراهم شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس که سخنانش را روابط عمومی اداره متبوع بازتاب داده، بیان کرد: در حوزه گردشگری در مرحله نخست کارکنان اداره‌کل، اماکن فرهنگی تاریخی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی مرحله اول واکسن را دریافت کرده‌اند و امیدواریم با رایزنی‌های انجام‌شده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز بتوانیم تمام جامعه گردشگری استان فارس را به‌زودی واکسینه کنیم.

سید حسن سیادتان رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان فارس نیز در همین زمینه بیان کرد:بیشترین خسارات متحمل شده در مدت همه‌گیری بیماری کرونا به جامعه گردشگری واردشده است و با انجام واکسیناسیون منتظر افق‌های روشن در صنعت گردشگری هستیم.
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران و هتل‌آپارتمان داران استان فارس ابراز کرد: باید با اندیشیدن تدابیری برای دوران پساکرونا، زمینه را برای فعال شدن صنعت گردشگری و بازگشت فعالان این حوزه به دوران پویایی فراهم کنیم.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن