تهران

١١٠ عنوان برنامه فرهنگی ویژه دهه ولایت در شهرستان ری برگزار می شود

[ad_1]

حجت الاسلام علی کنگرلو روز جمعه به خبرنگاران گفت: برنامه های امسال دهه ولایت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با استفاده از تجربیات سال گذشته بخش به صورت مجازی و بخشی نیز در فضاهای باز برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه هیات مذهبی و سایر دست اندرکاران برگزاری مراسم های دهه ولایت حق برگزاری در فضای بسته را ندارند، عنوان کرد: جشن های خیابانی، مسابقات فرهنگی ازخطبه غدیر، فراخوان مقاله، توزیع اقلام فرهنگی و اجرای نمایش واقعه غدیر بخشی از برنامه های دهه ولایت است.

دبیر دهه ولایت شهرستان ری اهدای قربانی، اطعام نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی را از دیگر برنامه های دهه ولایت عنوان کرد و افزود: دیدار مردم با سادات، پخت نان علوی توسط نانوایی ها شهرستان ری در صبح روز غدیر از جمله برنامه های دهه ولایت است.

کنگرلو در ادامه از تمامی سادات درخواست کرد مبالغ جشن های خود را با کد دستوری که اعلام خواهد شد برای تهیه بسته های کمک مومنانه واریز کنند و افزود: برپایی نشست های پرسش و پاسخ در خصوص شبهات غدیر، چارپایه خوانی غدیر، اجتماع پرچمداران غدیر و برگزاری جشن در فضای باز از جمله برنامه های این دهه خواهد بود.

کنگرلو با بیان اینکه جلسه ستاد مردمی دهه ولایت به منظور هماهنگی و هم افزایی تشکل های مردمی تشکیل شده است. ابراز کرد: مهمترین مساله که امسال با توجه به شیوع موج پنجم کرونا باید در دستور کار تمامی دست اندرکاران جشن های دهه ولایت قرار گیرد حفظ سلامتی مردم است.

به گزارش ایرنا، جلسه ستاد مردمی دهه ولایت شهرستان ری عصر امروز( پنجشنبه) با حضور تعدادی از فعالان شورای هیات مذهبی و کانون مداحان اهل بیت(ع) و کانون های فرهنگی و تبلیغی شهرستان ری در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرری برگزار شد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن