آذربایجان شرقی

چهار عنوان کتاب از نویسندگان مراغه‌‎ای منتشر شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا «احمد دادرس‌فیاض» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: «سوشیانس» کتابی است از سعید رضازاده‌‎حمیدیّه در قطع وزیری و در ۲۷۲ صفحه که به آیات قرآنی تأویل‌‎شده در مورد چهارده معصوم می‌‎پردازد و توسّط انتشارات نسل روشن به چاپ رسید.

وی اضافه کرد: کتاب «از محسن تا احسان» نیز اثری است از سیّداحمد نوبخت که به کوشش سعید رضازاده‌‎حمیدیّه در قطع رقعی و در ۹۶ صفحه منتشر شد که به بررسی معنایی دعای عرشی «ده نام» می‌‎پردازد و توسّط انتشارات زرّین اندیشمند انتشار یافت.

وی بیان کرد: «مجموعه اشعار خامل مراغه‌‎ای» نیز سروده‌‎های رحیم مهکام شامل مدایح و مراثی، غزلیّات ترکی و فارسی و اشعار انقلابی این شاعر است که در قطع وزیری و در ۲۳۸ صفحه توسّط انتشارات کتاب آشنا منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در مورد کتاب «کعبۀ عرفان» نیز اظهار داشت: این اثر سروده‌‎های حسین فرهادی مراغه‌‎ای شامل مدایح، مراثی و غزلیّات فارسی و ترکی است که در قطع جیبی و در ۴۹۶ صفحه توسّط انتشارات فردوس مهر به طبع رسید.

به گزارش ایرنا در زمان حاضر هفت ناشر در مراغه فعال است و اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان هرزچندگاهی با چاپ کتاب که بیشتر آنها در زمینه‌های فرهنگی منتشر می‌شود، برگ‌هایی زرینی به تاریخ چاپ و نشر این شهرستان اضافه می‌کنند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن