آذربایجان شرقی

کتاب «ارمغان سعادت» رونمایی شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، امام جمعه عجب شیر روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «ارمغان سعادت» گفت: مداد عالمان دینی است که شهید را به جبهه حق علیه باطل می کشاند و آماده نثار جان در راه خدا می باشد می کند.

حجت الاسلام محمود شربیان با بیان این که قلم علما از خون شهدا بافضیلت تر است، گفت: بالاتر از نثار جان در راه خدا نداریم، اما در قیامت، جوهر قلم علما از خون شهید سنگین تر می باشد، چون با این قلم ها است که شهدا تربیت می شوند.

وی افزود: مردم عصر ما پیامبر (ص) و امامان (ع) را ندیده اند، اما به واسطه آثار قلم اندیشمندان اسلامی و عالمان دینی، اصول مذهب و احکام و معارف دین را یاد گرفته‌اند.

حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: معلومات انسان معمولاً از ذهن انسان پاک شده و به فراموشی سپرده می‌شود، بنابراین برای بند آوردن علم باید دست به قلم شد و با نوشتن آن را به حافظه ها سپرد. 

مولف کتاب «ارمغان سعادت» نیز در این مراسم گفت: عمده ترین بخش این کتاب درباره اکسیر اعظم، یعنی محبت است بالاخص محبت به اهل بیت که مطالب مهمی در این زمینه گردآوری شده است.

حجت الاسلام علی رشیدی گفت: اثر بیان با مرور زمان کهنه می‌شود و از بین می‌رود، اما آثار قلمی همیشه ماندگار است و همچنین آثار قلمی عمیق تر و دقیق تر می باشد.

«پندهای ماندگار» در ۲ جلد، «نماز انس با قرآن»، «قصه‌های ماندگار از خوبان روزگار»، «نفایس و لطایف»، «۳۱۳ نکته گهربار»، «۱۱۰ نکته ارزشمند»، «گنجینه سخن« و بیست مقاله در موضوعات مذهبی و اجتماعی از دیگر آثار مولف کتاب «ارمغان سعادت» است. 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن