بوشهر

کرونا ۱۶ بوشهری دیگر را به کام مرگ برد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شدند که از این شمار ۷۹ مورد کرونا مثبت، قطعی هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان ۷۶۳ نفر است افزود: ۷۱ نفر از این شمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و ۲۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
کشمیری بیان کرد: از مجموع ۱۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان بوشهر هشت تن مرد با ۹۰، ۸۰، ۷۷، ۷۶، ۷۰، ۶۰، ۶۵ و ۵۶ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، کلیوی، فشارخون و دیابت و هشت زن با ۸۴، ۶۶، ۶۴، ۶۴، ۵۸، ۵۶، ۴۶ و ۴۰ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مغزی، فشارخون، چربی خون و دیابت هستند. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شدند، که از این شمار ۱۱۲ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎‌اند.
وی افزود: تاکنون یکهزار و ۷۶۳ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: همچنین از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۲ هزار و ۲۶۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن