بوشهر

کمبودهای آرامستان وادی الرحمه بوشهر برطرف می شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، عبدالله کردگار روز شنبه در نشست ساماندهی وضعیت آرامستان وادی الرحمه و رفع کمبودهای آن اظهارداشت: در این راستا شهرداری بندر بوشهر براساس نقشه و بودجه از پیش تعیین شده برای رفع نیازهای آرامستان جدید اقدام خواهد کرد.

وی بیان کرد: در ارتباط با راه دسترسی نیز مناقصه بزودی برگزار و پروژه عملیاتی می‌شود و این پروژه به طول سه هزار و ۴۰۰ متر در قالب ۲ فاز و با اعتباری در حدود ۴۸ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با این حال تمام ظرفیت های شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم بکارگیری خواهد شد که اعتمادسازی بیشتری از سوی شهروندان برای شهرداری محقق شود.

مدیریت آرامستان بوشهر نیز گفت: این آرامستان از لحاظ نیروی انسانی و همچنین سایه ‎بان های مناسب برای استفاده شهروندان با کمبود جدی است.

غلامرضا کره‌بندی اظهارداشت: راه اندازی مکان اداری مناسب برای پذیرش، اجرا شبکه آبرسانی برای آرامستان و آسفالت جاده دسترسی به عنون مطالبه عمومی از اولویت های شهرداری بندر بوشهر برای آرامستان جدید محسوب می شود.

رییس شورای شهر بوشهر گفت: آرامستان وادی الرحمه بوشهر دچار مشکلاتی است که باید سریع این مشکلات رفع شود.

جعفر پورکبگانی افزود: باز طراحی محیط داخلی و دیوار کشی ۳۰ هکتار اراضی آرامستان از کارهای مهمی است که باید انجام شود.

وی ادامه داد: با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب باید مکاتبه شود که با توجه به نظر سازمان بازرسی مبنی بر تغییر لوله های آبرسانی آرامستان هر چه سریع‌تر عملیات آبرسانی که نیمه کار مانده اجرایی شود . 
دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز در این نشست گفت: با توجه به زمانبر بودن احداث جاده سرتل _ نیروگاه اتمی باید یک رایزنی صورت گیرد که جاده موجود دسترسی به آرامستان که زیرسازی شده با قید فوریت آماده سازی شود. 

عبدالخالق برزگرزاده ادامه داد: آسفالت مسیر کنونی که به طول ۷۵۰ متر و پیش از پاسگاه انتظامی نیروگاه اتمی قرار گرفته به واسطه بعد مسافت با منازل شهروندان در تنگک سه از لحاظ روحی و روانی نیز آسیب‌های کمتری برای شهروندان در پی دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن