فارس

گرایی ، ورزشکار شیرازی مدال برنز المپیک را از دست داد

[ad_1]

به گزارش ایرنا ، گرایی امروز سه شنبه در حالی که مدال برنز در مشتش بود اما اشتباههای زیادی داشت و  قدر مدال المپیک را ندانست و با نتیجه دور از انتظار ۱۳ بر سه مغلوب  شوهی یابیکو از ژاپن شد.

سالتو بارانداز سه امتیازی  

گرایی، وقت نخست را خوب آغاز کرد و یا یک فن سالتو بارانداز سه امتیاز گرفت تا با کسب مدال  برنز شادی را به اردوی کشتی ایران به ارمغان بیاورد و وقت نخست را با  سه امتیاز به سود خود تمام کرد.  

دست کم گرفتن حریف،  وقت دوم

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وقت دوم بسیار ضعیف ظاهر شد در حالی که می توانست کشتی را بهتر مدیریت کند حریف را دست کم گرفت و در نهایت یک نتیجه ضعیف از خود به جای گذاشت.

اما کشتی گیر ژاپنی مقابل گرایی خیلی حرفه ای کار را در وقت دوم آغاز کرد و اجازه نداد گرایی امتیاز کسب کند، ابتدا  یابیکو یک امتیاز با بیرون بردن گرایی از تشک گرفت و یک اخطار دیگر جمع امتیازهای خود را به سه رساند و در ادامه نیز گرایی را با سالتو بارانداز زیبا به خاک برد و چهار امتیاز گرفت  و جمع امتیاز های خود را به هفت رساند.

کشتی گیر شیرازی در وقت پایانی دیگر چیزی نداشت که از دست بدهد برای همین هجومی کار را دنبال کرد اما به دلیل حرکت غیر ورزشی  ۲ امتیاز دیگر را تقدیم  حریف خود کرد تا کار را سخت تر کند.

فن سنجاب پرنده ناموفق

گرایی که دیگر امیدی به کسب امتیاز نداشت اقدام برای اجرای فن سنجاب پرنده کرد که با هوشیاری کشتی گیر ژاپنی، به پل رفت و چهار امتیاز دیگر به حریف داد و در نهایت با نتیجه ۱۳ بر سه مغلوب شد و مدال برنز را دو دستی تقدیم شوهی یابیکو ژاپنی کرد.

المپیک بهترین فرصت  

محمد علی گرایی که ۲۷ سالن سن دارد و کاپیتان تیم ملی است، المپیک توکیو بهترین فرصت برای او بود تا به مدال با ارزش مهمترین رویداد ورزشی جهان دست یابد که اینگونه نشد و معلوم نیست سرنوشت او برای المپیک  ۲۰۲۴ پاریس چگونه رقم خواهد خورد.

اما محمدرضا گرایی برادر کوچکتر محمد علی به فینال وزن ۶۷ کیلو گرم راه یافت تا دست براداران گرایی برای رسیدن  به  مدال طلا و یا نقره  المپیک کوتاه نشود.

 محمدرضا، چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه برای کسب مدال طلا  به مصاف برنده  پرویز نصیب اف از اوکراین و محمدابراهیم السید از مصر می رود.

رقابت های کشتی فرنگی المپیک از دهم مرداد ماه آغاز شد و تا سیزدهم همین ماه با تعیین نفرات برتر ادامه دارد.

تیم ملی ایران با پنج کشتی گیر به نام های علیرضا نجاتی، امین میرزازاده ، محمدهادی ساروی ، محمدرضا و محمد علی گرایی به مربیگری محمد بنا در این رقابت ها شرکت کرده است.

کاروان ورزشی ایران با ۶۶ ورزشکار در ۱۷ رشته  در المیپک شرکت کرده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن