بوشهر

۱۲۰ پروژه عمرانی در دشتستان افتتاح و اجرایی می‌شود

[ad_1]

به گزرش ایرنا، فتح الله نوروزی روز سه‌شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتستان افزود: این پروژه‌ها شامل ۴۳ پروژه عمرانی روستایی، ۲۱ پروژه حوزه شهری، ۱۷ پروژه در حوزه انرژی، ۱۱ پروژه راهسازی، هشت پروژه ارتباطات، پنج پروژه منابع طبیعی، چهار پروژه آموزشی، چهار پروژه بهداشتی، سه پروژه کشاورزی، واحدهای مسکونی کمیته مداد و یک پروژه ورزشی هستند.

وی بیان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، احیاکننده روزهای پرشور خدمت‌گزاری شهیدان رجایی و باهنر و موجب تقویت همه جانبه وحدت و همدلی مردم در اجرای برنامه‌های اساسی دولت است.

نوروزی اضافه کرد: ما باید با تاثیر پذیری از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق هدف‌های دولت و نظام کوشا باشیم.

فرماندار دشتستان صداقت در کار، مسئولیت پذیری، ساده زیستی و مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد.

نوروزی تاکید کرد: هفته دولت فرصتی است تا با تجدید میثاق و بیعت با آرمان‌های شهدا، بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در راستای بالاترین هدف دولت یعنی خدمت رسانی به مردم، بیش از پیش کوشا باشیم.

 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن