بوشهر

۱۹ پروژه در دیلم افتتاح و اجرایی شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، فرماندار دیلم در این نشست با تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: از این شمار ۱۷ پروژه با اعتبار ۷۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاحی و ۲ پروژه با چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز عملیات اجرایی است.

احمد دشتی افزود: پروژه ۶۰ واحدی مسکن کارگران شهرداری دیلم، ساختمان و دستگاه اکسیژن ساز اتوماتیک بیمارستان دیلم با مشارکت خیران و دولت، کارخانه تولیدغذای شرکت آبزیان مرجان بیدو، ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه، بوستان جوان شهر دیلم، آسفالت کوچه ها و معابر چهار روستا و سالن چند منظوره بانوان از پروژه‌های افتتاحی در این روز است.

وی اظهارداشت: عملیات اجرایی پروژه برق رسانی شهری و روستایی دیلم با ۱۰ میلیارد تومان هزینه برای توسعه و توزیع شبکه برق این شهرستان آغاز خواهد شد.

فرماندار دیلم با تقدیر از همراهی خیرین حوزه سلامت و جامعه لنج‌داران در اهتمام به توسعه بخش های بیمارستان گفت: باتوجه به شرایط سخت بیماری کرونا در روز جاری  به صورت موقت از بخش‌های جدید احداث اطفال و ویژه، آی سی یو و سی سی یو با  ۳۵ تخت شامل ۲۳ تخت ویژه و ۱۲ تخت اطفال با هزینه کرد ۲۶ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود:  ۱۰ میلیارد تومانبرای ساخت وساز این بخش ها توسط خیرین، ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خرید تجهیزات درمانی از اعتبارات ملی و ۷۰۰ میلیون تومان از ناحیه لنج‌داران دیلم  به عنوان بخش درمان موقت بیماران کرونایی تامین شده که استفاده خواهد شد.

شهرستان دیلم با جمعیت ۳۵ هزارنفر در شمال استان بوشهر قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن