اصفهان

۲ نمایشگاه فرهنگی هنری در اصفهان گشایش یافت

[ad_1]

مسوول برگزاری نمایشگاه آبی کمرنگ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آگاهی بخشی درباره آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشینی هدف اصلی برپایی این نمایشگاه مجازی است.

مریم صاحبی ادامه داد: ۷۰ عکس و هفت فیلم از هنرمندان چهار استان در قالب این رخداد فرهنگی هنری به نمایش گذاشته شده است.

۲ نمایشگاه فرهنگی هنری در اصفهان گشایش یافت

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان دستکم تا یک ماه آینده برپاست ادامه داد: علاقه مندان برای دیدن آثار می‌توانند بدون محدودیت زمانی به نشانی اینترنتی www.ima-ngo.com مراجعه کنند.

عضو هیات مدیره انجمن امداد دانشجویی مردمی ایما خاطرنشان کرد: این تشکل مردمی در راستای کاهش آسیب‌های مختلف اجتماعی تلاش می‌کند، در واقع حاشیه نشینی یکی از مواردی است که مردم درباره آن بسیار شنیدند ولی بیشتر تصویری دور و نامناسب از این مناطق دارند، با این رویداد سعی شده تصویری کامل‌تر شامل آسیب‌ها و توانایی‌ها ارائه و احساس نزدیکی بیشتری بین مردم این مناطق و سایر بخش‌های شهر ایجاد شود.

صاحبی با تاکید بر اینکه حل معضلات مرتبط با حاشیه نشینی مستلزم همکاری صاحبنظران و تحلیلگران مسائل فرهنگی اجتماعی است اظهارداشت: از این رو از تمامی هنرمندان و فعالان فرهنگی درخواست داریم که ما را در این عرصه یاری کنند.

برپایی نمایشگاه گروهی پوستر  “اپیدمی و اخلاق”

همچنین نمایشگاه گروهی پوستر “اپیدمی و اخلاق” در ادبیات پارسی متشکل از ۲۵ پوستر از ۲۵ هنرمند از اصفهان و تهران در گالری نگرش واقع در خیابان خاقانی اصفهان امروز افتتاح شده است.

این نمایشگاه تا ۱۷ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

۲ نمایشگاه فرهنگی هنری در اصفهان گشایش یافت

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن