آذربایجان شرقی

۳ عضو سابق مدرسه فوتبال عبدی مراغه در سطح کشور توپ می‌زنند

[ad_1]

غلامرضا عبدی روز شنبه در گفت‌وگو با خرنگار ایرنا افزود: «محمد سلیمانی» از اعضای سابق این مدرسه فوتبال که پیش از این در تیم جوانان «سرخ‌پوشان» تهران حضور داشت، اکنون در ترکیب اصلی تیم امید تراکتورسازی حضور دارد و در پست هافبک بازی می‌کند.

وی اظهار داشت: علی صادقی و مبین فتحی نیز از دیگر بازیکنان فعلی تیم فوتسال جوانان «مس سونگون» هستند که از طریق مدرسه فوتبال عبدی به این تیم راه یافته‌اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آنان مرصاد پرچمی، امیر محمد حسین‌زاده و امید پاشایی نیز نیز جزو بازیکنان آینده‌داری به شمار می‌روند که الفبای فوتبال را در مدرسه «عبدی» آموخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه فوتبال فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ زیر نظر هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی آغاز کرده است، بیان کرد: امسال با وجود محدودیت‌ها و شرایط ناشی از کرونا، ۲۶۰ نفر در رده‌های نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان این مدرسه عضویت دارند. 

۳ عضو سابق مدرسه فوتبال عبدی مراغه در سطح کشور توپ می‌زنند

به گزارش ایرنا مسئول کمیته جوانان، مدارس فوتبال و استعدادیابی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی نیز پس از یک بازدید سرزده طی هفته گذشته از مدرسه فوتبال «عبدی» گفته بود که استعدادهای خوبی در مدارس فوتبال مراغه وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود بازیکنان خوبی از این مدارس به فوتبال کشور معرفی شوند.

به گفته «علی داداشیان» طی تابستان امسال مدارس هیات فوتبال، آلپ و باشگاه فرهنگی ورزشی «عبدی» در مراغه فعالیت دارد که امکانات هر سه مدرسه در سطح شمالغرب کشور بی‌نظیر است.

وی این را هم مورد تاکید قرار داده بود که بازیکنان مستعد و باانگیزه‌ای در مدارس فوتبال این شهرستان زیر نظر مربیان بومی، بادانش، جوان و البته باتجربه فعالیت میکنند.

به گزارش ایرنا، مراغه با ۲۶۸ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان آذربایجان‌شرقی، از قطب‌های ورزشی استان به شمار می‌آید و قهرمانان و ورزشکاران بسیاری از این شهرستان در سطح کشوری و بین‌المللی معرفی شده‌اند.

بیش از ۹ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در مراغه فعالیت می‌کنند.

 
  
 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن