تهران

۴۴۴ هزار تماس شهروندان تهرانی با صمت جهت گزارش و شکایت تخلفات عرضه

[ad_1]

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران”سعید محمدی پور “گفت:  ازاین تعداد تماس فقط ۹ هزار و ۷۰۰ مورد ستاد خبری تنظیم شد که جهت بررسی و پیگیری به بازرسان مستقر درسطح شهر ارسال شده است.

وی افزود:مابقی تماس ها راهنمایی، مشاوره تماس گیرنده یا نامرتبط بوده است که موجب کندی عملکرد پاسخگویی به شکایات می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تاکید کرد: عناوین گزارشات مردمی شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عرضه خارج از شبکه، احتکار و…  قابل پیگیری توسط سامانه و بازرسین سازمان صمت و اتاق های اصناف است.

 محمدی پور خاطرنشان کرد: این سامانه جهت دریافت گزارشات و شکایات صنفی مردم طراحی و راه اندازی شده است و به صورت مستقیم پاسخگوی هموطنان است که پس از دریافت شکایات از شهروند به او، کد پیگیری ارائه می شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن