تهران

۴۵۰ میلیارد تومان سهم استان تهران از اعتبارات محرومیت زدایی

[ad_1]

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی گفت: این اعتبارات در پروژه‌های بخش‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه روستایی و آبرسانی با تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تزریق می‌شود.

وی ادامه داد :حدود ۱۹۰ میلیارد تومان از این اعتبار در اختیار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار می‌گیرد تا برای تکمیل و نوسازی مدارس استان مورد استفاده قرار گیرد، همچنین ۱۲۰ میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان تزریق می‌شود تا پروژه‌های نیمه‌تمام مراکز بهداشت و جامع سلامت تکمیل شود.

شفیعی خاطرنشان کرد : با بهره‌مندی از این اعتبار و اعتبارات بند(ز) تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ تمامی پروژه‌های بخش بهداشت که از سال‌های دور نیمه‌تمام رها شده بود، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تکلیف دولت در حمایت از شهرک‌های صنعتی افزود :در خصوص تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تکلیف قانونی داریم و در این‌باره با شرکت شهرک‌های صنعتی استان تفاهم نامه منعقد کردیم تا با همکاری یکدیگر بتوانیم مشکلات زیرساختی شهرک‌های استان را رفع کنیم.

رشد ۱۲۳ درصدی اعتبارات عمرانی ملارد در سال‌جاری

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از رشد ۱۲۳ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان ملارد در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

شفیعی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملارد با اعلام این خبر اظهار داشت: بیش از ۶۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به شهرستان ملارد ابلاغ شد.  

شفیعی ادامه داد: این اعتبارات براساس اولویت‌هایی که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصمیم گیری شد، توزیع می شود.  

وی بیان داشت: تا این لحظه اعتبارات ابلاغی به شهرستان ملارد نسبت به سال گذشته رشد ۱۲۳ درصدی داشته و پیش‌بینی می‌کنیم با تزریق اعتبار از چند محور اعتباری دیگر این مبلغ افزایش یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران یادآور شد: پروژه‌های حوزه‌های فرهنگ، بهداشت و درمان و آب از پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان هستند که مورد حمایت بودجه‌ای قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد : سه طرح اولویت‌دار شهرستان نیز پس از دریافت اعتبار با تخصیص ۱۰۰درصدی تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن