خوزستان

۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین اهواز بستری هستند

[ad_1]

دکتر محمد آرزومند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کاهش آمار بیماران کرونایی در این بیمارستان اظهار داشت: اگرچه همچنان مراجعه کننده داریم اما میزان بستری های ما در یک حد ثابت متوقف شده است. 

وی افزود: در حال حاضر ۶ بیمار در بخش آی سی یو بیمارستان بستری هستند البته برخی روزها نیز این آمار کمتر است. با توجه به شناخت مردم از این بیماری، اکثر افرادی را که بستری می کنیم وضعیت بدحالی ندارند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز با اشاره به اینکه اکثر افراد بستری شده میانسال هستند و جوانان هم باید مراقب باشند گفت: از آنجا که بیماران به موقع در بیمارستان بستری می شوند آمار مرگ و میر پایین تر آمده است به عنوان مثال در ۲ هفته گذشته تنها یک مورد فوتی داشتیم.

وی افزود: با توجه به میزان ثابت بستری ها، فکر می کنم اگر ظرفیت بستری خود را کم کنیم باز هم مشکلی ایجاد نشود. با توجه به انتشار ویروس کرونای دلتا در بیشتر نقاط کشور، هنوز مجوز پذیرش بیماران غیرکرونایی را به طور رسمی به ما داده نشده ، اگرچه بعضا اتفاق افتاده که به بیماران غیرکرونایی خدمات رسانی کردیم.

آرزومند گفت: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی هر چه زودتر وضعیت استان را برآورد کرده و به ما اجازه دهند تا وارد فاز خدمات عادی خود بشویم.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن