اصفهان

۶۰ میلیارد ریال بسته‌ معیشتی بین نیازمندان اصفهان توزیع می‌شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی مقواساز روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در ستاد سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: همچنین به منظور کمک به عشایر استان در تامین آب آشامیدنی، تعدادی تانکر به این مناطق ارسال می شود.
وی با اشاره به برنامه‌های بسیج در یک سال و نیم‌گذشته و مواجهه با بیماری کرونا گفت: در این مدت بیش از ۱۵۰ زندانی آزاد، ۳۰۰ باب منزل برای افراد ضعیف بازسازی یا تعمیر، یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه تهیه و توزیع و قریب ۷۰۰ هزار بسته معیشتی پخش شد.
جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان خاطرنشان کرد: گستره فعالیت‌ بسیج در میدان مبارزه با کرونا وسیع و یادآور دوران دفاع مقدس بود به گونه‌ای که وزیر بهداشت و درمان در بازدید از این برنامه‌ها از این اقدامات بسیار تجلیل کرد.
وی ادامه داد:  بسیجیان استان در عرصه‌های مختلف از جمله ضد عفونی کردن معابر، ایست و کنترل، حضور جهادی در بیمارستان‌ها، کمک به کادر درمان، تولید و توزیع  محصولات بهداشتی، آموزش، غربالگری، کمک به شبکه بهداشت، حضور در آرامگاه‌ها برای کفن و دفن اموات، نظارت و مبارزه با احتکار و عرصه‌های دیگر نقش‌آفرینی کرد.
سردار مقواساز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شهادت ۱۹ خبرنگار استان اصفهان در دوران دفاع مقدس و پس از آن تصریح کرد: خبرنگاران با انعکاس مناسب حقایق جامعه مسیر حرکت به سمت جامعه اسلامی را به مردم نشان می‌دهند.
وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در برابر انقلاب گفت: انقلاب ایران مانع تحقق اهدافی چون تسلط بر نیل تا فرات، معنویت‌زدایی، غارت اموال منطقه، حذف دین از جامعه و تسلط تفکر تکفیری داعش در جهان اسلام شد.
جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اضافه کرد:
این نقش آفرینی باعث شده است دشمن تمام ظرفیت‌های خود را برای مقابله با این نظام بکار گیرد و مهمترین ابزار آن در دوران کنونی نیز رسانه است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق رسانه‌ها بدنبال پوشاندن حرکت رو به زوال خود از یکسو و تضعیف نقاط قوت و بزرگنمایی نقاط ضعف نظام ‌اسلامی از سوی دیگر است.
همچنین مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) نیر در این مراسم گفت: عشق، علاقه، ذوق، استعداد، سرعت در انعکاس خبر، زمان و مکان نشناختن در انعکاس خبر، حق طلبی، تلاش برای جذب مخاطب، متجلی ساختن اخلاق ایرانی اسلامی، مستند گویی، امانتداری، انصاف در ارسال اخبار، انقلابی بودن از مهمترین ویژگی‌های خبرنگار در تراز جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله صادقی ادامه داد: برغم هجمه‌ رسانه‌های بیگانه و تلاش برای تضعیف انتخابات ۱۴۰۰،  بواسطه روشنگری و بصیرت‌بخشی رسانه‌های انقلابی، تهدیدی که دشمنان بدنبال آن بودند به فرصتی برای نقش آفریتی مردم در حماسه انتخابات تبدیل شد.
وی اضافه کرد: امروز نیز دشمن در تلاش است تا فرهنگ ایرانی اسلامی را از جمله غیرت، حیا و عفاف و دیگر مولفه‌های فرهنگ مردم را از بین ببرد و این وظیفه خبرنگار انقلابی است که  در حراست از این مولفه‌ها بکوشد.

 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن