بوشهر

۶۰ میلیارد ریال به پروژه‎‌های عمرانی عالیشهر بوشهر اختصاص یافت

[ad_1]

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در بازدید از پروژه‌‏های نیمه‌‎تمام شهر جدید عالیشهر افزود: امیدواریم این میزان اعتبار روند احداث پروژه‌‏های عمرانی این شهر جدید را سرعت و سطح آسایش و رفاه عمومی شهرندان عالیشهری را ارتقا ببخشد.

وی بیان کرد: ۲ مدرسه در شهر جدید عالیشهر در دست احداث است که قول مساعد داده شده تا با آغاز سال تحصیلی جدید مورد بهره‏‌برداری گیرند.

گراوند ادامه داد: این پروژه‌‏ها گامی مهم در راستای افزایش سرانه آموزشی در شهر جدید عالیشهر است که افتتاح آن پیش از سال تحصیلی جدید شیرینی وحلاوت آنها را دو چندان می‎‌کند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور نیز گفت: مرکز بهداشتی درمانی شهر جدید عالیشهر اکنون مهم‎ترین پروژه این شهر است که با همکاری مطلوب استاندار برای تامین اعتبار از منابع استانی و مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید کشور آغاز شده و اکنون در مرحله پایانی است.

میرمحمد غراوی افزود: در بازید از مرکز یاد شده پیمانکار پروژه قول مساعد داد که مرکز خدمات جامع درمانی عالیشهر با تزریق اعتبار صورت گرفته هفته نخست مردادماه آماده افتتاح شود.

وی اظهار داشت: در این زمینه می‏‌طلبد با همکاری مطلوب دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تامین و نصب دستگاه‌‎های اختصاصی مورد نیاز مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر اقدام کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر نیز گفت: مرکز خدمات جامع سلامت این شهر اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند احداث آن بخوبی در حال انجام است.

علی مقاتلی افزود: شهروندان عالیشهری برای عمده خدمات درمانی خود باید راهی مرکز استان بوشهر و حتی استان‎‌های همجوار می‎‌شدند که با افتتاح مرکز یاد شده بخش قابل توجهی از نیازهای درمانی آنها برطرف می‎‌شود.

وی عنوان کرد: ای مرکز به نحوی تدارک دیده شده تا بتواند نیازهای درمانی شهرها و روستاهای همجوار خود را پوشش دهد که نشان از اهمیت پروژه برای مردم منطقه است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن