تهران

۸ هزار بیمار کرونایی بستری و ۲۰ هزار سرپایی تهران را به تعطیلی کشاند

[ad_1]

دکتر علیرضا زالی امروز دوشنبه تصریح کرد: امروز بیماران کرونایی رکورد ۱۶ ماهه را شکستند به طوریکه از آغاز کرونا تا کنون چنین موردی وجود نداشت. این موضوع در جلسه ستاد کرونا بررسی و مقرر شد هماهنگی برای نظارت بر محدودیت‌های اعمال شده در استان تهران انجام شود.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وی افزود: با توجه به این آمار، قرار شد کماکان آماده‌باش بیمارستان‌های استان تهران برای پذیرش بیماران کرونایی برقرار باشد.

زالی همچنین تاکید کرد: مراکز درمانی و بهداشتی در تعطیلات اعلامی فعال هستند به ویژه مراکز بهداشتی واکسیناسیون و مراکز تجمیعی واکسیناسیون  تعطیل نبوده و فرایند واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی ادامه داد:‌ این تعطیلات شامل مطب‌ها ،‌آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی بخش خصوصی نبوده و این مراکز در تعطیلات آتی باز هستند.

ریس  روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز در گفت و گویی اظهار داشت که آن دسته از مراکز واکسیناسیون که به گروه‌های هدف پیامک زده اند، دایر و فعال خواهند بود.

به گزارش امروز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، ۲۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را در طول ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کشور از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۷ هزار و ۳۷۴ نفر رسید.

بنابر این اعلام مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تاکنون به سه میلیون و ۵۴۸ هزار و ۷۰۴ نفر رسید.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن