تهران

۸ پروژه عمرانی و خدماتی در قرچک افتتاح شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز سه‌شنبه در مناطق مختلف شهر و روستایی قرچک برگزار شد، هشت پروژه عمرانی و خدماتی شامل خانه بهداشت روستایی، پایگاه ستاد مدیریت بحران، نظارت و پایش تصویری روستایی، کتابخانه روستایی، جاده آرامستان، بهسازی رودخانه لات‌آجی، کنارگذر رودخانه لات آجی و پارک منطقه پارس سرام افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت،   افتتاح ۵۵ طرح و پروژه شامل ۱۳ پروژه فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، رفاهی، ورزشی و خدماتی و ۴۲ طرح صنعتی در دستورر کار مسوولان شهرستان قرچک گرفت که در بخشی از این طرح‌ها امروز – سه‌شنبه- با حضور معاون استاندار افتتاح شد.

بهمن خطیبی گفت: ۱۳ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۴۵۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۴۰ نفر سهم مهمی در ارتقا زیرساخت‌های شهری و روستایی ایفا می‌کند.

خطیبی افزود: همچنین ۴۲ طرح صنعتی با اشتغالزایی برای ۹۲۵ نفر با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین از افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه عترت و مدرسه ۱۲ کلاسه شهریار دربانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

فرماندار قرچک در خصوص پروژه‌های افتتاح شده اظهار داشت: خانه بهداشت روستای امین‌آباد توسط شبکه بهداشت و درمان و با مشارکت روستا با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال احداث شده و خدمات تخصصی را به روستائیان ارائه می‌دهد.

وی افزود: پایگاه مدیریت بحران با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال شامل سوله با کاربری فرهنگی و ورزشی به متراژ ۷۰۰ مترمربع ساختمان اداری در دو طبقه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و سوله مدیریت بحران به مساحت سه هزار مترمربع افتتاح شد.

وی گفت: طرح جاده آرامستان قرچک با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، نظارت و پایش تصویی روستای داودآباد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، ساختمان کتابخانه شهید سلیمانی روستای داودآباد با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در زیربنای ۵۰۰ متر مربع و بهسازی رودخانه لات‌آجی با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که به مناسبت هفته دولت امروز بهره برداری شد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن