خوزستان

۹ دستگاه خودروی آمبولانس توسط سازمان اورژانس خوزستان بازسازی شدند

[ad_1]

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه در آیین رونمایی از ۹ دستگاه خودروی آمبولانس بازسازی شده کامل اظهار داشت: برخی از این آمبولانس ها ۲ یا سه سال به دلیل خرابی در سوله های اورژانس خوزستان یا ایلام از کار افتاده بودند که به همت همکاران پرتلاش اورژانس استان بازسازی شدند.

وی افزود: با این بازسازی صورت گرفته، تعداد ۹ آمبولانس به مجموعه پایگاه های اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی استان های خوزستان و ایلام اضافه خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی یک سال گذشته که تعمیرگاه سازمان اورژانس استان تاسیس شد، تلاش های بسیار مفیدی جهت بازسازی و احیای آمبولانس های فرسوده و از کار افتاده صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه اورژانس استان آماده همکاری با سایر دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های اورژانس کشور جهت تعمیر آمبولانس های از کار افتاده است، افزود: این آمادگی را داریم که در سوله های مجهز تعمیرگاه اورژانس استان، آمبولانس های دیگر استان ها را تعمیر و بازسازی کنیم.

ابول نژادیان گفت: در حال حاضر تعدادی از آمبولانس های استان های همجوار لرستان و ایلام توسط اورژانس خوزستان در دست تعمیر بوده که در آینده نه چندان دور به چرخه ارائه خدمت بر می گردند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۱۶ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن