بوشهر

رئیس ورزش وجوانان گناوه: فوتبال در بندرریگ احیا شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، رحمان عمادی روز پنجشنبه در آیین معرفی رئیس جدید هیات فوتبال بندرریگ افزود: ورزش فوتبال در شهر بندر ریگ، علاقه مندان زیادی دارد که این موضوع، مسئولیت ما را در قبال پاسخگویی به جوانان علاقه‌مند دوچندان می‌کند.
وی اظهارداشت: بندرریگ در طول سالیان گذشته فوتبالیست های مطرحی داشته است که در سطح استانی و حتی کشوری توپ زدند و باید تلاش شود در برهه کنونی شاهد پویایی و بروز استعدادهای این رشته در میادین باشیم.
رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: با شناختی که از رئیس جدید هیات فوتبال بندرریگ دارم، امیدواریم همچون گذشته بتواند فوتبال آن منطقه را در سطح شهرستان و استان احیا و نماینده خوبی برای شهرستان گناوه باشد و در رده‌های مختلف همچون گذشته پویا و فعال شود.
صادق عبدالهی افزود: وضعیت کنونی چمن بندرریگ که از دغدغه‌های ورزشکاران است، با همکاری مسئولان شهرستان گناوه  دوباره احیا خواهد شد تا فضایی در خور شان جوانان و ورزشکاران این منطقه ایجاد کنیم.

رئیس جدید هیات فوتبال بندرریگ گفت: هدف اصلی  برای شروع کار در این هیات، زنده کردن دوباره فوتبال در این منطقه است و در این زمینه همه توان خود را بکار خواهم گرفت.
علی قرائتی افزود:  امیدواریم با کمک مسئولان شهرستان، خواسته بحق و اصلی ورزشکاران که احیای چمن ورزشگاه است هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.
بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن