تهران

دبیرفدراسیون تیراندازی: مشکل کمبود فشنگ تمرینی رفع شد

[ad_1]

«رضا ملک محمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سوال که برخی از تیراندازان بخش تپانچه و اهداف پروازی نسبت به کمبود فشنگ و اسلحه استاندارد گلایه دارند، آیا برای این موضوع چاره ای اندیشیده اید؟ گفت: فدراسیون تعداد قابل توجهی سلاح برای اهداف پروازی را به تازگی با همکاری وزارت دفاع تامین کرده که به صورت رایگان و به مرور زمان در اختیار هیات ها خواهد گذاشت.

ملک محمدی افزود: با هماهنگی که با شرکت مهمام، هماک و زوبین(شرکت های طرف قرار داد فدراسیون برای تامین تجهیزات) انجام شده، تهیه و توزیع سلاح های استاندارد جهانی برای مسابقات در حال انجام است.

وی بابیان اینکه میزان مهمات و فشنگ ورزشی در ارتباط با مسابقات مشخص است، گفت: همچنین برای سایر هنرآموزان ۲۵ تیر معادل حداقل فشنگ تمرینی برای شروع یک راند تخصیص خواهد یافت.

دبیر فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: قرار است میادین اهداف پروازی در نقاط مختلف کشور برای شناسایی و کشف استعدادهای جدید ایجاد شود و در این راستا افتتاح سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی تختی واقع در بزرگراه افسریه در دستور کار است.

ملک محمدی ادامه داد: از تمامی هیات های استانی انتظار داریم تا با برنامه راهبردی فدراسیون هماهنگ باشند و تمامی مسابقات و دوره های استعداد یابی را طبق برنامه ریزی انجام شده، بدون وقفه برگزار کنند.

ورزش تیراندازی شامل سه بخش تفنگ، تپانچه بادی و اهداف پروازی و جزو رشته های المپیکی است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن