بوشهر

کرونا جان ۱۰ بوشهری دیگر را گرفت

[ad_1]

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این افراد شامل چهار مرد ۷۰، ۷۱، ۶۵ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای مغزی، قلبی، فشارخون و دیابت و ۲ مرد با ۶۹ و ۶۷ سال سن بدون سابقه بیماری و چهار زن با ۸۴، ۶۷، ۵۵ و ۴۵ سال سن با سابقه بیماری مغزی، لوپوس، فشار خون و دیابت بودند.

 وی بیان کرد: با احتساب جان باختگان امروز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یکهزار و ۴۳۱ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر جان خود را از دست داده اند.

کشمیری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۱۵۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی شمار بستری‌های بیمارستان‌های استان بوشهر به ۷۲۸ نفر رسید.

وی یادآور شد: در زمان حاضر ۵۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بیمارستان‌های این استان بستری هستند که ۲۰ نفر از آنها در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۶ هزار و ۳۷۲ نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

براساس نقشه کرونایی استان بوشهر ۹ شهرستان این استان در وضعیت قرمز خیلی پرخطر و تنها شهرستان دیر که در وضعیت نارنجی پرخطر قرار دارند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن