بوشهر

امام جمعه بوشهر:روند تدوین نقشه جامع فرهنگی کشور شتاب گیرد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشستی ویدئو کنفراسی با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور و برخی دیگر از نمایندگان ولی فقیه در استان ها با موضوع «تدوین نقشه جامع فرهنگی کشور و برش های استانی» افزود: با توجه به اهمیت تدوین این نقشه شایسته است هر چه سریع‎تر اقدام‏های متناسب با آن اجرایی شود.

وی بیان کرد: پیرامون میزان و معیارهای مختلف و دانش بنیان تدوین آمایش فرهنگی استان‌ها و ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی و ایجاد بانک اطلاعات قوی فرهنگی نیاز است ظرافت لازم بکارگیری شود.

امام جمعه بوشهر یادآورشد: باید محور اساسی در تدوین، اجرا، نظارت و باز تولید مسائل فرهنگی هر استان، شورای فرهنگ عمومی استان یادشده باشد.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید رکن اساسی امور فرهنگی هر استان باشد و در این راستا می‏ طلبد دستگاه‏های ذیربط نهایت استفاده از این ظرفیت را داشته باشند.

صفایی بوشهری افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در تمامی استان‌ها باید شورای فرهنگ عمومی را به عنوان نهاد متناظر و نماینده خود محسوب و این مهم را به تصویب برساند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن