بوشهر

امام جمعه کنگان مردم را به تزریق واکسن کرونا دعوت کرد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی روز دوشنبه پس از تزریق واکسن در گفت وگو با ایرنا افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور از جمله استان بوشهر و شهرستان کنگان و شرایط دشوار و نگران کننده بیمارستان و مراکز درمانی از مردم درخواست دارم بر مبنای اعلام گروه‌های سنی و دیگر آیتم های اعلام شده نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان کنگان، حجم بالای مبتلایان به ویروس کرونا و نبود امکان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا از سوی بیمارستان امام خمینی (ره) بدلیل نداشتن تخت و دیگر امکانات درمانی اظهار نگرانی کرد.

وی ادامه داد: از مردم عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی، دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت تا مانع ابتلا و شیوع این ویروس منحوس شوند.

محمودی گفت: طغیان مجدد ویروس کرونا حاصل عادی انگاری و بی‌احتیاطی، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن مسائل بهداشتی است.

وی گفت: امروز راه قدرشناسی از قشر خدوم و جهادگر مدافعان سلامت رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

امام جمعه کنگان در خصوص کمبود مکان برای تزریق و درمان بیماران کرونایی افزود: همان‌گونه که به مسئولان حوزه بهداشت و درمان اعلام کردم ، مصلای کنگان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگان است.

محمودی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به تاسی از سیره و خط مشی بدون مسامحه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بر اساس منطق عقلانی حاکم بر شرع مقدس و به تبعیت از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و ستاد ملی مقابله با کرونا ، صیانت از سلامتی مردم را همواره مقدم دانستیم.  

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن