اصفهان

کمبود اعتماد به نفس سبب شکست والیبال ایران و حذف از المپیک شد

[ad_1]

هوشنگ حق شناس روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دقایقی از بازی با ژاپن با کسب امتیازات سرنوشت‌ساز می‌توانستیم پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم اما به دلیل این که اعتماد به نفس کافی در بازیکنان وجود نداشت امتیازها به حریف داده و تیم ما از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

وی با بیان اینکه دریافت‌های تیم ایران در این رقابت مطلوب نبود خاطرنشان کرد: به همین دلیل توپ‌های خوبی به پاسور تیم نرسید و سبب شد امتیازات یکی پس از دیگری از دست برود.

این پیشکسوت والیبال اضافه کرد: از سوی دیگر برخی از سرویس‌های ایران از صلابت، دقت و قدرت کامل برخوردار نبود و سبب شد در این ضربات حساس موفق ظاهر نشویم.

حق شناس خاطرنشان کرد: باید به این نکته اذعان کنیم که فدراسیون توقع بیجایی از این تیم ایجاد کرده بود و اینکه ایران جزو چهار تیم پایانی قرار خواهد گرفت و  سکو هم کسب خواهد کرد از زبان رییس فدراسیون بیش از توان ایران بود.

وی تاکید کرد: کسب مدال در آوردگاه المپیک به همین سادگی نیست و باید قبول کنیم که بضاعت تیم ملی ایران هم این بود که مشاهده کردیم.

این تحلیلگر والیبال با اشاره به اینکه برخلاف سایر تیم‌ها ایران بازیکن کامل که بتواند در سرویس، دریافت، ضربه آبشار و دفاع به خوبی عمل کند در اختیار ندارد گفت: به همین دلیل و ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم دستش در تعویض‌ها چندان باز نبود.

حق شناس اضافه کرد: همچنین بر خلاف تیم ژاپن بازیکنان ایران از انعطاف پذیری کامل و چابکی برخوردار نبودند و همین موضوع باعث می‌شد بازیکنان حریف به اصطلاح مانند فنر در بازی حضور یابند و در همه جای زمین نقش‌آفرینی کنند اما ما قادر به این کار نباشیم.

تیم ملی والیبال ایران عصر یکشنبه در آخرین و پنجمین بازی خود در مرحله گروهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برغم اینکه با پیروزی مقابل ژاپن می‌توانست به مرحله بعدی صعود کند با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن