آذربایجان شرقی

فرماندار: ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان عجب‌شیر اختصاص یافت

[ad_1]

عادل اصغرپور روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بر اهمیت محرومیت‌زدایی در شهرستان تاکید کرد و  خواستار جدیت دستگاه‌های اجرایی در ارسال به موقع صورت وضعیت طرح‌ها جهت جذب اعتبارات شد.

وی گفت: با تلاش مدیران اقدامات خوبی در حوزه های مختلف با دست خالی انجام شده  است تا از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببریم و بازخوردها را در خدمت به مردم ببینیم.

وی با اشاره به تحریم های ظالمامه، شیوع ویروس کرونا و شرایط بد اقتصادی کشور اضافه کرد: به رغم تلاش دولت برای افزایش درآمدها سال گذشته درآمدها به حداقل رسید و براین اساس هم اعتبارات نیز کاهش یافت اما برنامه ریزی خوبی انجام شد.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر یاد آور شد: باتوجه به کاهش درآمدهای دولت در سال گذشته بسیاری از طرح های فرهنگی و هنری تحت تاثیر قرار گرفت.
 

اصغرپور همچنین بر نظارت مدیران اجرایی بر هزینه کرد اعتبارات تاکید کرد و گفت: بودجه دولت محدود بوده و باید اعتبارات در محل‌های تعیین شده و اولویت‌دار هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: به رغم مشکلاتی که به لحاظ اعتباری داشتیم در زمینه آب شرب و ایجاد دیوار ساحلی در روستای قوزلوجه و مسیر پادگان که منطقه گردشگری و پرتردد راه روستاهای بخش قلعه چای می باشد اقدامات خوبی انجام و شرایط پایداری ایجاد شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن