تهران

فعالیت ششمین دوره شورای شهر پیشوا آغاز شد

[ad_1]

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد، اعضای شورای اسلامی پس از آئین تحلیف، رئیس، نایب رئیس و منشی را انتخاب کردند.
در این مراسم، سید حسن طباطبایی به عنوان رئیس، حسین حیدری به عنوان نایب رئیس و معصومه یوسفی به عنوان منشی ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا از سوی اعضا انتخاب شدند.
فرماندار پیشوا در این مراسم گفت: اعضای شورای ششم شهر پیشوا باید با نگاه مشترک نسبت به مسائل شهرستان با وجود سلایق، عقاید و نظرات مختلف، مسائل و مشکلات شهر را شناسایی کرده و با کمک مردم نسبت به رفع آن اقدام کنند.
حسین عباسی افزود: اعضای شورای شهر می‎توانند با وحدت رویه، ضمن شناسایی مشکلات، اتفاقات بسیار خوبی را برای خدمت رسانی به مردم رقم بزنند و پاسخ اعتماد مردم را به خوبی و با کار بیشتر بدهند.
وی تصریح کرد: منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا باید جلودار و پیشقراول همدلی و هم‌افزایی در شهرستان بوده و پرچم اتحاد با سایر دستگاه‌ها را در دست بگیرند.
شهرستان پیشوا با دو شهر پیشوا و جلیل آباد و با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر پیشوا وی گفت: عباس طباطبایی با ۳۰۶۲ رأی، سید حسن طباطبایی با ۳۰۱۶ رأی، حسن حیدری با ۲۶۳۰ رأی، احمد قمی کردی با ۲۳۶۵ رأی، معصومه یوسفی با ۲۲۱۵ رأی، سیدمرتضی طباطبایی با ۲۰۲۳ رأی و حامد هداوندخانی با ۱۹۷۴ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر پیشوا انتخاب شدند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن