بوشهر

فرماندارگناوه: نظارت کرونایی باجدیت تشدید شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت مقابله با کرونا این شهرستان افزود: مصوبه‌های ستادملی کرونا لازم اجرا است و باید طبق آن باتوجه به شرایط موجود نظارت‌ها را تشدید و اقدام کرد.

وی اظهارداشت: تشدید نظارت بر گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ ، ملزم کردن به استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، اعمال محدودیت‌ها شامل تردد خودروها در شب، تشییع اموات و مراسم عروسی و  برگزاری جلسات از جمله نکاتی است که باید در شرایط فعلی مدنظر قرار گیرد.

فرماندار گناوه گفت: شهرداری به پیمانکار آرامستان‌های شهرستان  ابلاغ کند ضمن محدودیت و جلوگیری از تجمع در برگزاری مراسم اموات، به هیچ وجه اجازه ندهد که همزمان با هم چندین تشییع جنازه انجام شود.

وی بیان کرد: حفظ جان و سلامت مردم برای ما به عنوان مسئولان و خدمتگزاران بسیار مهم و حایز اهمیت است و باید همه با هم تلاش کنیم تا شرایط شهرستان از وضعیت قرمز نجات پیدا کند.

مهرجو  از مردم این شهرستان که همواره همیار و همگام مسئولان هستند، خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند تا  با پشت سرگذاشتن  وضعیت کنونی، افراد و خانواده ها کمتری به کرونا مبتلا و یا  داغدار شوند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: از ابتدای تیر ماه یکهزار و ۲۹ تست پی سی آر و رپید از مراجعه کنندگان صورت گرفته است که ۲۷۶ مورد مثبت بوده است.

عصمت حیدری افزود: هم اینک ۲۶ نفر در بیمارستان بستری هستند که از این مجموع سه نفر حادتنفسی و سه نفر در آی سی یو است.

وی یادآورشد: از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۴۱ نفر در این شهرستان فوت کرده‌اند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و در وضعیت قرمز کرونایی است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن