فارس

فرماندارفیروزآباد:خبرنگاران آگاهی بخشی جامعه را برجسته کنند

[ad_1]

حسین آرگیو دوشنبه در حاشیه بازدید از دفتر یکی از هفته نامه های شهرستان فیروزآباد به مناسبت هفته خبرنگار افزود: خبرنگاران می کوشند تا مسوولیتی حساس و خطیر را به سرانجام برسانند آنهم در شرایطی که در عصر طلایی ارتباطات و گردش اطلاعات بسر می‌بریم.

وی اضافه کرد: خبرنگاران نقش مهم و تاثیرگذاری در رشد، توسعه، پویایی و پیشرفت کشور دارند و باید اقشار مختلف جامعه را با راهبردهای هدفگذاری شده  و گفتمان سازی، توسعه را بسط دهند.

فرماندار فیروزآباد با تقدیر از نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار انتخابات و  همچنین آتش سوزی منطقه هایقر  ادامه داد: اطلاع رسانی شفاف، نقد منصفانه و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و ترغیب داوطلبان کمک برای مهار آتش در منطقه هایقر  را به بهترین شکل انجام دادند.

همچنین  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد نیز با ارائه گزارشی از وضعیت نشریات مکتوب و رسانه های فعال در فضای مجازی اظهار داشت: در جهان امروز رسانه موفق ، رسانه ای است که دارای پشتوانه علمی و کارشناسی باشد و در مسیر حرفه ای به انعکاس اخبار و گزارش ها اهتمام ورزد.

سلیمان شریفی افزود: شهرستان فیروزآباد در  هفته خبرنگار، طرح واکسینه خبرنگاران را در اولویت قرار داد و با هماهنگی های صورت گرفته همه خبرنگاران می توانند با حضور در محل اعلام شده واکسن کرونا بزنند.

شهرستان فیروزآباد در ۹۲ کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن