آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی: اعتماد مردم مراغه به پلیس قابل قدردانی است

[ad_1]

سرهنگ توحید فارسی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مراغه اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر وظایف ذاتی، یکهزار و ۸۰۰ نوع خدمات به مردم و دستگاه‌های اجرایی مختلف عرضه می‌کند و خوشبختانه اهالی مراغه به جایگاه و زحمت‌های این نیروها واقف هستند.

فرمانده انتظامی: اعتماد مردم مراغه به پلیس قابل قدردانی است

وی با بیان اینکه در مراغه روزانه نزدیک به ۲۰۰ تماس تلفنی با ۱۱۰ برقرار می‌شود، بیان کرد: یکی از دلایل موفقیت فرماندهی انتظامی این شهرستان در مسایل مربوط به پیشگیری نیز ارتباط مناسب مردم با پلیس به شمار می‌رود.

وی تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و رسانه‌های محلی را از دیگر فعالیت‌های معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه در راستای پیشگیری عنوان کرد و اظهار داشت: این فرماندهی در سایه تعامل مناسب با مردم و رسانه‌ها در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر نیز خوش درخشیده است. 

به گفته وی کشفیات مواد مخدر شهرستان طی پنج ماه نخست امسال حدود ۵۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت و تعداد دستگیرشدگان این بخش نیز با افزایش مواجه بود. 

به گزارش ایرنا در سایه اقدامات پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی، آذربایجان‌شرقی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور و مراغه در ردیف امن‌ترین شهرستانهای این استان قرار دارد. 
 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن