بوشهر

امام جمه بوشهر: همه ظرفیت‌ها برای تامین واکسن کرونا بکارگیری شود

[ad_1]

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری  در پیام آدینه خود افزود: همچنین برای کاهش ابتلا به کرونا آزمایش‌های تشخیص بیماری باید وسیع و رایگان باشد و مشکل شبکه توزیع دارو حل شود.

وی بیان کرد: باید نیروهای مسلح به کمک کادر درمان در تمامی نقاط ایران بیایند که در این لرتباط از فرماندهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تمامی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در این استان صمیمانه قدردانی می‌شود که تمامی بیمارستان‌های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختیار مردم و بیماران کرونایی قرار دادند.

صفایی بوشهری، از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز بخاطر تامین برخی از اقلام دارویی، درمانی و تشخیصی تجلیل کرد.

وی گفت: همچنین از تمامی مراکز خیریه و خیرین و نهادهای قانونی و مردمی تقاضا دارم به اشکال مختلف به کمک کادر درمان آمده و در خدمت مردم استان بوشهر باشند.

صفایی بوشهری ادامه داد: از مسئولان ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر درخواست می‌شود تمامی مراکز درمانی و داروخانه ها را تجهیز و اقلام درمانی و دارویی تامین کنند. 

وی افزود: تمامی مصلاهای جمعه و مدارس حوزه علمیه در شهر بوشهر و سراسر این استان در اختیار ستاد مقابله با بیماری کرونا و در خدمت به مردم قرار گیرد.

صفایی بوشهری همچنین با تاکید بر اینکه مردم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به صورت حداکثری رعایت کنند، ادامه داد: در مجالس حسینی تمامی امور بهداشتی باید مراعات شود و مساعدت‌های معیشتی به مردم آسیب‌دیده اجرا شود.

وی از تمامی هیات مذهبی و مساجد استان بوشهر خواست در تمامی مراسم‌ها بویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی همه موازین بهداشتی را اجرا و رعایت کنند.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن