اصفهان

ساداتی‌نژاد تجربه و تخصص لازم را برای وزارت جهاد کشاورزی دارد

[ad_1]

حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معتقدم مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خوبی به ساداتی‌نژاد می‌دهد و وی می‌تواند در این مسوولیت موثر و موفق باشد.

وی ادامه داد: ساداتی‌نژاد اکنون به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه تهران و رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس یازدهم فعالیت می‌کند و گزینه‌ شایسته و مطلوبی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

به گفته وی، گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم دارای تحصیلات مرتبط و دکترای آبخیزداری با گرایش هیدرولوژی را از دانشگاه دولتی مسکو است، در دولت دهم معاون امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بوده و صلاحیت کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس به عنوان وزیر کشاورزی دارد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی یکسال نخست دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در کمیسیون کشاورزی و در هیات رییسه آن با سادتی‌نژاد که فردی فعال، پیگیر و علاقه‌مند است همکاری داشته و از نظر تخصص و تحصیلات دانشگاهی مرتبط با حوزه جهاد کشاورزی جایگاه ممتازی دارد.

ساداتی‌نژاد تجربه و تخصص لازم برای وزارت جهاد کشاورزی دارد

طباطبایی‌نژاد درباره زمان بررسی فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از امروز (شنبه) تمامی کمیسیون‌های مجلس در چند نوبت کاری، بررسی‌ها را آغاز می‌کنند و این روند تا سه‌شنبه به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و بعد از تاسوعا و عاشورا صلاحیت وزیران در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی درباره رای اعتماد به کابینه پیشنهادی گفت: نمایندگان مجلس از همه افراد پیشنهادی برای حضور در کابینه دولت سیزدهم به عنوان وزیر آشنایی و شناخت لازم ندارند و شماری هم دیر به مجلس معرفی شدند و پیش‌بینی من این است که چند نفری نمی‌توانند رای اعتماد نمایندگان را برای تصدی پست وزارت به دست آورند.

رییس جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پبشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از سوی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به مجلس معرفی شده است.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن