تهران

رونمایی از یادبود شهدای جاویدالاثر آستان امامزاده سید ناصر الدین

[ad_1]

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا ، مراسم گرامیداشت شهدای آستان مقدس حضرت امام زاده سید ناصر الدین تهران دوشنبه شب با عنوان یادبود شش شهید جاویدالاثر  شهیدان محمد علی شاهرخشاهی ، محمد مهدی تفرشی ،حسین فصیح رامندی ،هادی مهین بابایی،  علی دولتزاد و مرتضی صبوری برگزار و در این مراسم خانواده شهدا توسط حجت الاسلام و المسلمین عادل معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه و نورچه ای مدیر کل فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شدند. 

معاون فرهنگی اوقاف در این مراسم با عرض تسلیت بمناسبت ایام دهه اول محرم در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی تجلیل از خانواده شهدا را وظیفه آحاد جامعه به خصوص مسئولان کشور دانست و افزود شهدای جاویدالاثر ستاره های درخشان مردم و کشور هستند که باید بیشتر به زندگی آنها پرداخته شود .

داود نورچه ای مدیر کل فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت وظیفه داریم از تک تک شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کنیم .

در ادامه مراسم از جایگاه شهدای جاویدالاثر در آستان مقدس حضرت امام زاده سید ناصر الدین س با حصور مسئولان هیات امنای استان  و خانواده شهدا  و جانبازان رو نمایی شد .

همچنین از مادر بزرگوارش شهید رسول کاظم نژاد از شهدای رسانه بعنوان تجلیل از شهدای رسانه تجلیل و قدر دانی شد .

در پایان مراسم برنامه  عزاداری و سوگواری توسط مداحان  اهل بیت برگزار گردید .
 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن