اصفهان

ولایتی درگذشت آیت الله فقیه ایمانی را تسلیت گفت

[ad_1]

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی اکبر ولایتی در پیام تسلیت خود اظهار کرد: خبر تاسف انگیز ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله سید کمال فقیه ایمانی که عمر با برکت خویش را همواره در راه اعتلای ارزش های بلند و متعالی اسلام به کار گرفته اند،  موجب تاثر و تالم  فراوان شد.

وی افزود: ایشان عمر شریف و با برکت خویش را در حوزه های مختلف دینی و فرهنگی و خدمت به اسلام و حوزه های علمیه و ترویج معارف بلندقرآنی و ارزش ها و آموزه های اهل بیت(ع) مصروف ساختند و بهعنوان شخصیتی تاثیرگذار در جهان اسلام،  منادی وحدت امت اسلامی با اثراتی ماندگار و بی نظیر  بودند و زحمات ارزشمندی را درتاسیس مراکز متعدد حوزوی، مذهبی، مساجد، کتابخانه، بیمارستان و … متقبل شدند.

 ولایتی خاطرنشان کرد: این ضایعه تاسف انگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و علمای جهان اسلام،  ملت بزرگ ایران، بیت معزز، شاگردان و ارادتمندان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال علو درجات و غفران و رحمت الهی  وصبر و اجر برای بازماندگان مسالت می‌کنم.

آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی از علمای انقلابی و فعال در زمینه‌های فرهنگی، علمی و خیریه‌ روز جمعه به دلیل بیماری به دیار باقی شتافت. این عالم وارسته هفته گذشته در بیمارستان عسگریه اصفهان به دلیل بیماری زمینه‌ای ریوی و کلیوی، بستری شد که در ادامه به کرونا مبتلا شد و دعوت حق را لبیک گفت.  

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن