کردستان

دادگستری کردستان به مشکلات واحدهای تولیدی ورود کند

[ad_1]

حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز چهارشنبه در دیدار با رییس دادگستری و قضات شهرستان قروه اظهار داشت: در زمینه رعایت حقوق عامه نیز مدعی العموم باید با اخلال کنندگان در نظام توزیع برخورد کند. 

وی خطاب به قضات قروه تاکید کرد: در بسیاری از موارد تاثیر حسن خلق قاضی در ایجاد امید آفرینی و اعتمادسازی در مردم به مراتب بیشتر از رای صادره از سوی او است، 

حجت الاسلام حسینی بر لزوم برخورد با مخلان امنیت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: قضات در رسیدگی به جرایم خشن و امنیتی به هیچ وجه مسامحه نداشته باشند.

وی همچنین خواستار تلاش برای کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری شد و افزود: بسیاری از زحمات قضات تحت الشعاع موجودی پرونده های شعب است و کاهش آمار پرونده های دادگستری، آرامش روحی و روانی همکاران را بدنبال خواهد داشت.

دادگستری کردستان به مشکلات واحدهای تولیدی ورود کند

رییس کل دادگستری استان کردستان با حضور در دادگستری شهرستان دهگلان و بازدید از این حوزه قضایی در جلسه ای با رییس دادگستری و قضات این شهرستان شرکت کرد.

وی با اشاره به تاکیدهای ریاست قوه قضاییه بر تعامل روسای دادگستری و دادستانها با نمایندگان مجلس، امامان جمعه، فرمانداران و مسوولین اجرایی، اظهار داشت: ضروری است مسوولان قضایی استان در راستای رفع و رجوع مشکلات مردم برای حضور در جلسات دستگاه‌های اجرایی پیش قدم شوند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: قضات در رسیدگی به پرونده های کیفری با در نظر گرفتن شرایط جامعه تناسب بین جرم و مجازات را رعایت کرده و در صدور قرارهای تامین بویژه قرارهای تامین منتهی به بازداشت دقت لازم را داشته باشند، ضمن اینکه آمار موجودی پرونده های شعب اجرای احکام دادگستری دهگلان باید با تلاش مضاعف کاهش یابد.

وی همچنین بر صیانت درون سازمانی تاکید کرد و افزود: کارکنان دستگاه قضایی باید همواره خداوند را ناظر بر خود دانسته و ضمن خودمراقبتی و تقویت ایمان و معنویت با تلاش جهادی و نظارت بر زیرمجموعه وضعیت دستگاه عدلیه استان را ارتقا بخشند.
 

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن