فارس

تولیت آستان شاهچراغ(ع): ائتلاف جهانی علیه باطل در حال شکل‌گیری است

[ad_1]

روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس در مطلب ارسالی روز جمعه از قول حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، افزود: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، یک جبهه‌ متحد فراگیر برپایه تفکر ناب اسلامی در منطقه و دنیا تشکیل شده و با مجاهدت های مدافعین حرم و جریان های مقاومت،  ائتلاف جهانی علیه باطل در راستای پیروزی مستضعفان و حاکمیت آن‌ها در زمین، با اراده الهی در حال شکل گیری است.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) که در دیداری صمیمانه با فرمانده سپاه فجر استان فارس سخن می‌گفت،ادامه داد:حقیقتاً اگر درست نگاه و تحقیق کنید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در این حرکت عظیم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز داشته است.

وی ضمن تقدیر از جانفشانی و رشادت‌های سپاهیان در حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش های متعالی آن در مقاطع مختلف، بیان داشت:تدوین کنندگان قانون اساسی، با بصیرت، نقش مهم سپاه پاسداران را به درستی در آن  تعبیه کرده اند و این بارها و بارها در جمهوری اسلامی اثبات شده است. وقتی بنیان نهادی بر تقوا بنا می شود، خداوند آن را عزیز می کند و یک شجره طیبه می شود که روز به روز خودش را بیشتر نشان می دهد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن