آذربایجان شرقی

اشتغال‌زایی ۵۵ نفری یک واحد تولید نان صنعتی در مراغه

[ad_1]

حکیمه انتظاری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولید نان صنعتی اطهر مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اشتغال زایی و رونق تولید با سرمایه گذاری بخش خصوصی، طرح  توسعه یک واحد تولید نان صنعتی در این شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: براین اساس، فاز توسعه این واحد تولید نان صنعتی به عنوان تنها واحد تولید این محصول در جنوب آذربایجان شرقی با سرمایه گذاری پنج میلیارد تومانی در حال اجراست.

وی اضافه کرد: فاز توسعه این واحد تولیدی در زمینی به وسعت ۴۲۵ متر مربع در چهار طبقه اجرا می شود.

اشتغال زایی 55 نفری یک واحد تولید نان صنعتی در مراغه

وی گفت: هم اکنون روزانه حدود ۲.۵ تن نان صنعتی در قالب ۱۲ نوع محصول در این واحد تولید شده و محصول تولیدی در شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی و نیز مرکز استان توزیع می شود.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید محصولات مختلف صنعتی از جمله در بخش فرآوری محصولات زراعی و کشاورزی از اولویت های دستگاه های اجرایی است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از طرح های توسعه واحدهای تولیدی در بخش های صنعتی و صنایع تبدیلی می توان بخش مهمی از مشکل اشتغال در این منطقه را مرتفع ساخت.

وی افزود: برگزاری جسات رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از جمله رویکردهای دولت و دستگاه های اجرایی در این شهرستان برای تسهیل در روند توسعه واحدهای تولیدی و اشتغال زایی بوده که منجر به تشویق سریماه گذاری های بخش خصوصی در این شهرستان خواهد بود.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن