خوزستان

استاندار خوزستان:تلاش کردم با رفع مشکلات رضایت مردم جلب شود

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در آیین تکریم جمعی از مدیران اجرایی خوزستان در سرسرای اداری استانداری افزود: زمانی مسوولیت اجرایی استان را برعهده دار شدم که دولت ماه‌های آخر خدمت را داشت و بودجه ۱۴۰۰ نیز بسته شده بود و امکان چانه زنی وجود نداشت.
وی با قدردانی از مدیرانی که دراین مدت برای پیشبرد برنامه‌ها به ویژه در مقوله‌ آب، برق، پرداخت بخش پایانی خسارات سیلاب ۱۳۹۸ و خشکسالی همراهی کردند افزود: خدمت به مردم خوزستان توفیق الهی بود و افتخار می‌کنم که در این مدت خدمتگزار مردم خوزستان بودم.
استاندار خوزستان با بیان اینکه در مسیر خدمت به مردم کم فروشی نکردم و با همه توان تلاش کردم با همراهی و هماهنگی با بخش‌های میانی و بالادستی کارها را جلو ببریم ادامه داد: در این مدت کوتاه سند مهم سازگاری با کم آبی در خوزستان تدوین شد تا در آینده بتوانیم با کم آبی در بخش کشاورزی و تولیدی به گونه‌ای مدارا کنیم تا کمترین آسیب اقتصادی و اجتماعی را شاهد باشیم.
سلیمانی دشتکی با اشاره به کمبود منابع مالی دولت برای برطرف کردن مشکلات خوزستان گفت: با این وجود تلاش شد موانع موجود برداشته شود و اگر کم کاری بوده مردم مرا ببخشند و چنانچه با مدیران با تندی برخورد کرده‌ام مرا حلال کنند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این نشست برگزاری ۲ انتخابات محلی و ملی (شوراها و ریاست جمهوری)، بررسی و پیگیری تنش آبی و خشکسالی و مدیریت کرونا را از مهمترین اقدام‌های استاندار خوزستان در مدت هفت ماه حضور در استان بیان کرد و برای وی آرزوی موفقیت و خدمت بیشتر کرد.
رضا نجاتی افزود: هنوز آیین تکریم استاندار و معارفه استاندار جدید خوزستان از سوی وزارت کشور به استانداری این استان اعلام نشده است.
در این نشست مدیران کل برنامه و بودجه، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، گمرکات، آموزش و پرورش، و تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سخنان کوتاهی از استاندار خوزستان به خاطر تلاش در این مسوولیت قدردانی کردند.
در حالی که به نظر می‌رسید آخرین نشست کاری استاندار خوزستان است خبرنگار ایرنا از وی پرسید آیا این جلسه آخر بود؟ سلیمانی دشتکی گفت:تا زمانی که استاندار جدید خوزستان معارفه نشده است به مسوولیت خود ادامه خواهم داد.
هیات وزیران که عصر یکشنبه گذشته به ریاست رییس‌جمهوری برگزار شد، صادق خلیلیان را به سمت استاندار خوزستان معرفی کرد.
خلیلیان دارای مدرک کارشناسی خاک شناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دکترای اقتصاد منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی خلیلیان می‌توان به معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و عضو شورای بیمه مرکزی کشور به عنوان نماینده این وزارتخانه در دولت نهم و نیز وزیر جهاد کشاورزی و عضو شورای پول و اعتبار در دولت دهم اشاره کرد.

[ad_2]
منبع

لینک کوتاه
0/5 ( 0 رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی:
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن